Firma clujeana Kartago Tours a fost amendata de OPC cu 4.000 de lei pentru intirzirea de 16 ore inregistrata marti la decolarea unui avion spre Tunisia de pe Aeroportul International Cluj-Napoca. Lenuta Suteu, directorul OPC Cluj, a declarat vineri pentru MEDIAFAX ca sanctiunea a fost aplicata pentru nerespectarea clauzelor contractuale care prevedeau ca cei 133 de pasageri ar fi trebuit sa plece spre Tunisia la ora 2.45, in noaptea de luni spre marti, dar au plecat abia marti la ora 18.10. "Ne-am interesat la conducerea aeroportului si am aflat ca, daca avionul venea la timp, putea pleca la ora stabilita, deoarece la acea ora nu era ceata, cum s-a invocat", a afirmat Suteu.

Ea a adaugat ca, pe linga amenda OPC, conform normelor Comunitatii Europene, pasagerii au dreptul la despagubiri in functie de orele de intirziere constatate. "Daca doresc, ni se pot adresa si noi le eliberam un document cu care se pot prezenta la Kartago. Daca nu vor rezolva pe cale amiabila, pot cere despagubiri in instanta", a mai spus Suteu, adaugind ca reprezentantii firmei au semnat fara obiectii procesul-verbal de constatare.

Peste 130 de pasageri erau blocati, marti dimineata, pe Aeroportul International Cluj-Napoca deoarece avionul cu care urmau sa plece spre Tunisia nu a putut ateriza din cauza cetii. Pasagerii blocati in aeroport au sesizat OPC Cluj, cerind sanctionarea vinovatilor de intirzierea cu 16 ore a plecarii avionului spre Tunisia. Oamenii sustin ca firma Kartago Tours nu i-a anuntat despre situatia creata, astfel incit ei ar fi putut sa mearga acasa si sa reintoarca la aeroport cind pleaca avionul.