Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis in sedinta de marti difuzarea, in regim de campanie sociala, a trei spoturi, unul de stopare a violentei impotriva femeii, altul pentru prevenirea cancerului de san si col uterin si ultimul pentru c
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis in sedinta de marti difuzarea, in regim de campanie sociala, a trei spoturi, unul de stopare a violentei impotriva femeii, altul pentru prevenirea cancerului de san si col uterin si ultimul pentru combaterea discriminarii persoanelor cu HIV/Sida. Primul spot autorizat de CNA este "Stop domestic violence against women" si se va difuza pe TV. Propunerea de difuzare a spotului a fost facuta de Ministerul Afacerilor Externe, clipul facand parte dintr-o campanie a Consiliului Europei, aflata in derulare pana in martie 2008. CNA a aprobat si difuzarea in regim de campanie sociala a spoturilor radio/TV de prevenire si depistare precoce a cancerului de san si col uterin, propuse de Fundatia Renasterea, condusa de Mihaela Geoana. Consiliul a aprobat spotul, cu conditia sa nu se faca publicitate la un centru de diagnostic.
Cel de-al treilea spot a carui difuzare in regim de campanie sociala a fost aprobata de CNA este "O comunitate informata - o comunitate implicata".


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.