Flamingo International a inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentul de notebook-uri, in perioada iulie-august 2007, si mizeaza pe o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, informeaza un comunicat al companiei.
Potrivit ofi
Flamingo International a inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentul de notebook-uri, in perioada iulie-august 2007, si mizeaza pe o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, informeaza un comunicat al companiei.
Potrivit oficialilor Flamingo, rezultatele pe acest segment, pentru sezonul urmator, vor fi sustinute de cele doua perioade de vanzari intensive, inceperea anului scolar si apropierea sarbatorilor de iarna.
"In ultima perioada s-a observat o cerere tot mai mare pentru notebook-uri, fenomen influentat in mare masura si de scaderea preturilor pentru laptopuri, precum si de schimbarea preferintelor consumatorilor. O contributie semnificativa in evolutia spectaculoasa a vanzarilor de notebook-uri din ultimele doua luni a avut-o si parteneriatul strategic incheiat cu Sony, pentru distribuirea brandului Sony Vaio in exclusivitate. Rezultatele foarte bune inregistrate pana acum ne determina sa estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, pana la sfarsitul acestui an", declara Jiri Rizek, CEO al Flamingo International. Flamingo International a inregistrat o triplare a vanzarilor pe segmentul de notebook-uri, in vara lui 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Incheierea parteneriatului de distributie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante incheiate in acest an de catre Flamingo. Compania comercializeaza in prezent notebook-uri, precum Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI.
Conform unui studiu IDC, anul trecut s-au vandut 140.000 de calculatoare portabile, in crestere cu 56% fata de 2005. In al doilea trimestru al anului 2007, vanzarile pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului mentionat. Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performantelor magazinelor traditionale Flamingo Computers si Flanco.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.