Criticul de film al „New York Times" caracterizeaza ultimul film al lui Coppola, „Tinerete fara tinerete", drept „o meditatie complexa si incarcata cu simboluri despre natura cronologiei, a limbajului si a identitatii".

Cu toate ca premiera filmului, o adaptare dupa o nuvela de Mircea Eliade, este planificata pentru 26 octombrie pe teritoriu italian si pe 14 decembrie in ceea ce priveste Marea Britanie si SUA, potrivit site-ului imdb.com, citiva specialisti au reusit sa il vada. Printre acesti norocosi se numara si criticul de film de la „New York Times", A.O. Scott, care a consacrat cineastului Francis Ford Coppola si ultimei sale creatii un amplu material in editia din 9 septembrie.

Concluzia criticului este ca „Tinerete fara tinerete" „este in mod evident opera unui maestru, un artist matur care probabil a uitat mai mult despre cum se fac filmele decit au stiut vreodata toti studentii de la facultatea de profil a UCLA". Scott comenteaza ca, desi la inceput povestea are toate elementele unui thriller cu spioni din timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, intriga politica dispare, iar filmul „se asaza" treptat intr-un melanj bizar de poveste de dragoste, mister si speculatie filosofica. Criticul puncteaza siguranta formala cu care au fost abordate secvente dificil de filmat si „ghemuri" de intrigi, dar si eleganta aproape clasica a peliculei plus tonul ei reflexiv.

In rolurile principale sint distribuiti Tim Roth si actrita de origine romana Alexandra Maria Lara, dar in film joaca si Marcel Iures, Cristi Iacob, Anamaria Marinca, Dragos Bucur si Andi Vasluianu.