Seria Cariera. Succes. Performante a Editurii Po­li­rom ne propune doua titluri  151 de idei eficiente... Daca angajatii sunt motivati, sansele de succes ale afacerii cresc. Va confruntati cu o productivitate scazuta,
Seria Cariera. Succes. Performante a Editurii Po­li­rom ne propune doua titluri  151 de idei eficiente... Daca angajatii sunt motivati, sansele de succes ale afacerii cresc. Va confruntati cu o productivitate scazuta, cu venituri prea mici sau clienti nemultumiti? Poate ca nu ati facut o selectie adecvata a personalului, poate ca nu v-ati instruit bine oamenii sau nu i-ati stimulat suficient. Nu trebuie nici sa-i concediati, nici sa le mariti nejustificat salariul. Este de ajuns sa cititi volumul "151 de idei eficiente pentru motivarea angajatilor" propuse de Jerry R. Wilson.    Cum gandesc consumatorii In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sunt sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, el nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagra­me­lor de consens". Avand la baza cer­ce­tarii diverse discipline, lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.