Serverul site-ului de la Ministerul Mediului din Japonia a cedat miercuri, pentru ca prea multe persoane au accesat pagina de internet pentru a descarca un formular cu care puteau obtine un hamburger la jumatate de pret.

AFP relateaza ca
Serverul site-ului de la Ministerul Mediului din Japonia a cedat miercuri, pentru ca prea multe persoane au accesat pagina de internet pentru a descarca un formular cu care puteau obtine un hamburger la jumatate de pret.

AFP relateaza ca McDonald's face reclama in Japonia la Big Mac la 150 de yeni, adica 95 de eurocenti (jumatate din pretul normal). Conditia este ca aceia care cumpara sa dovedeasca faptul ca s-au angajat in lupta impotriva incalzirii globale. Pentru a obtine acest document electronic pe calculator sau pe telefonul mobil, clientii trebuie sa completeze formularul disponibil pe site-ul Ministerului Mediului.

Autoritatile nu se asteptau sa aiba atatea accesari. "Noi am constatat ca s-au inmultit accesarile, dar nu ne asteptam ca fenomenul sa se amplifice in aceasta dimineata. Facem eforturi sa repunem pe picioare sistemul", a explicat un functionar din minister. Peste 80 de firme japoneze au participat deja la acest program promotional pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de sera. Japonia s-a angajat sa reduca aceste emisii cu 6% intre 2008 si 2012.





 


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.