GEOANA - Melescanu se vrea simpatic tinerilor "Il stiam pe domnul Melescanu ca pe un fost ministru de Externe. Stiam ca este un om care are mai multa educatie", a spus ieri liderul PSD, Mircea Geoana, in replica la afirmatiile facute cu o zi in urma de ministrul Apararii, si anume ca PSD "ori intra in rahat, ori se face de rahat" cu motiunea de cenzura. "Unii politicieni simt nevoia la o anumita varsta sa se faca simpatici tinerilor", a incercat Geoana sa gaseasca o explicatie pentru cele spuse de Melescanu la Costinesti, la Scoala de vara a TNL. (C.Vintila)     BOC - Puteri mai mari  pentru presedinte Presedintele PD, Emil Boc, a pledat ieri la scoala de vara a femeilor democrate, pentru revizuirea Constitutiei dupa modelul francez, el militand astfel pentru sporirea prerogativelor prezidentiale. In opinia sa, presedintele este cel care are legitimitatea votului cetatenilor, dar are prea putine pargii constitutionale, iar premierul, care este doar produsul "unei conjuncturi politice, al unui compromis politic si al unor negocieri politice", are puteri executive prea mari. "Atunci este evident ca apare acest conflict constitutional si trebuie schimbat cadrul constitutional", a declarat Boc.   EUROALEGERI - Marko Bela, propus cap de lista UDMR a propus ieri organizatiilor civice care il sustin pe episcopul Tokes Laszlo ca lista de candidati pentru euroalegeri sa-i aiba pe primele locuri, in ordine, pe presedintele Uniunii, Marko Bela, si pe liderul CNMT, Tokes Laszlo, ca un mesaj de colaborare si unitate pe termen mediu si lung. Neoficial, decizia Uniunii privind schimbarea lui Nagy Zsolt din fruntea listei pentru PE si pozitionarea lui Marko pe acest loc a fost luata de conducerea Uniunii inca de zilele trecute, dar liderul UDMR nu a anuntat-o public. (A. Nine)   FARA BRAND -MAE renunta la Fabulous Spirit Ministrul de Externe Adrian Cioroianu a anuntat ieri la Scoala de vara a TNL de la Costinesti ca a renuntat la campania de promovare a brandului de tara Fabulous Spirit pentru ca este "foarte scump si nu are efecte". Cioroianu a spus ca aceasta campanie urma sa coste 5 milioane de euro, iar pana acum s-au cheltuit doar 100.000 de euro din aceasta suma. "Costa foarte mult si o astfel de campanie nu ar fi mers atat timp cat aflam de romance care scot ochii cu umbrela oamenilor prin Italia", a mai aratat Cioroianu. (Dana Piciu)