Batalia firmelor avicole se da acum in domeniul publicitatii. Transavia are un nou spot tv, iar Agricola Bacau va lansa un nou brand peste o luna.

Lansarile de noi reclame tv sau branduri sint din ce in ce mai dese in ultimul an dupa ce firmele din domeniul cresterii pasarilor au avut probleme o data cu aparitia gripei aviare in Romania. Teama de a nu-si pierde afacerea a facut ca producatorii avicoli sa apeleze la firme de publicitate pentru a-i ajuta sa-si promoveze produsele. Astfel, in aceasta luna a fost lansat un spot tv al firmei Transavia, filmat de regizorul Richard Reens si produs de MultiMedia Est. Spotul ruleaza la tv in perioada august-noiembrie 2007 si vrea sa transmita ca „Transavia aduce performanta in centrul scenei". Pentru a nu ramine mai prejos, Agricola Bacau va lansa pe piata un nou brand. „Peste o luna vom aparea cu un nou brand. Acesta va fi in stilul brandului Sav’Or si va fi realizat tot de firma Tempo Advertising", a spus Gheorghe Antohi, presedintele Agricola Bacau. Lupta dusa in publicitate a inceput intre firmele din domeniu in vara anului trecut, cind fiecare societate mare a investit peste un milion de euro in campanii de publicitate. Specialistii spun insa ca prea multe schimbari de brand pot avea impact negativ asupra perceptiei publicului, care poate fi derutat de modificarile aparute.