Suplimentele vitaminice utilizate in mod traditional in prevenirea maladiilor cardiace au efecte nesemnificative in cazul femeilor de varsta a doua care prezinta riscuri de a dezvolta astfel de boli, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii ame
Suplimentele vitaminice utilizate in mod traditional in prevenirea maladiilor cardiace au efecte nesemnificative in cazul femeilor de varsta a doua care prezinta riscuri de a dezvolta astfel de boli, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, preluat de Reuters.
Desi suplimentele cu vitaminele C, E si betacaroten care se gasesc in farmacii sunt inutile in prevenirea maladiilor cardiace, autorii studiului spun ca aceste elemente sunt folositoare daca sunt preluate din alimentatie.
Cercetatorii de la Brigham and Womeniii's Hospital si Harvard Medical School din Boston sunt de parere ca o dieta alimentara bogata in aceste vitamine protejeaza sistemul cardiovascular al organismului de actiunea “radicalilor liberi”. Aceste substante daunatoare care se formeaza in organism pot afecta peretii vaselor sangvine si functionarea acestora si pot contribui la formarea cheagurilor de sange.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.