Vitaminele procurate din farmacii, utilizate in mod traditional pentru prevenirea maladiilor cardiace, au efecte nesemnificative in cazul femeilor de varsta a doua care au astfel de afectiuni.
Potrivit unui studiu al cercetatorilor americani, preluat de Reuters, vitaminele sunt folositoare numai daca sunt preluate din alimentatie. Studiul a durat noua ani Cercetatorii de la Brigham and Women's Hospital si Harvard Medical School din Boston sunt de parere ca o dieta alimentara bogata in vitaminele C, E si betacaroten protejeaza sistemul cardiovascular al organismului de actiunea "radicalilor liberi".
Aceste substante daunatoare care se formeaza in organism pot afecta peretii vaselor sangvine si functionarea acestora si pot contribui la formarea cheagurilor de sange.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
ANALIZĂ VIDEO Primele produse tehnologice sunt mai mereu proaste
Sursa: start-up.ro
-
Paște 2026: cât costă un cozonac plin cu de toate, în București
Sursa: retail.ro
-
Cine sunt speakerii Green Forum 2026: Cum finanțăm?
Sursa: green.start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cine este Irina Maria Iancu, fetița de 11 ani care a câștigat Chefi la...
Sursa: kudika.ro