Luxury Show 2007, singurul targ dedicat brandurilor de lux din Romania, se va desfasura anul acesta intre 6 si 10 decembrie, la Romexpo Bucuresti.     Creat special pentru a prezenta cele mai pretioase si renumite marci exis
Luxury Show 2007, singurul targ dedicat brandurilor de lux din Romania, se va desfasura anul acesta intre 6 si 10 decembrie, la Romexpo Bucuresti.     Creat special pentru a prezenta cele mai pretioase si renumite marci existente pe piata romaneasca, Luxury Show se afla deja la a doua editie. Conceptul sub care se manifesta intregul eveniment in 2007 este "luxul ca atitudine".     BIJOUX. In plus, editia din acest an sta sub semnul stralucirii, pentru ca vedetele Luxury Show 2007 sunt bijuteriile - deopotriva bijuteriile ca accesorii, dar si marcile - bijuterii, ca simbol al unui stil de viata exclusivist. "Afirmatia lui Coco Chanel - luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii - ne-a inspirat in alegerea conceptului Luxury Show 2007. Confirmarea vine chiar din partea publicului, care asteapta aceasta defilare unica a marcilor de lux cu mare interes si anul acesta", afirma Camelia Buda, director Euroexpo, coorganizator alaturi de Romexpo a Luxury Show.     PREMIERE. Gratie succesului din 2006, Luxury Show a devenit el insusi un brand. Editia din acest an isi propune sa consolideze aceasta marca, sa aduca branduri noi si premiere memorabile pentru Romania, dar si sa creasca numarul si calitatea expozantilor. De altfel, avand in vedere interesul manifestat pentru acest targ inca de la inceputul anului, organizatorii estimeaza prezenta unui numar de aproximativ 200 de expozanti la aceasta editie, ceea ce reprezinta o crestere cu 50% fata de nivelul anului trecut. "Si, pentru ca vorbim despre memorabilitate, va asigur ca vom asista la premiere spectaculoase anul acesta, care tin atat de marcile expuse, cat si ceea ce noi, in calitate de organizatori, ne-am propus sa inovam. Special pentru acest eveniment vom crea o institutie a ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", declara George Cojocaru, presedinte director general Romexpo.     BRANDURI. Targul va reuni si anul acesta sub acelasi acoperis cele mai cunoscute marci de lux din lume: de la bijuterii si toalete dintre cele mai sofisticate si rafinate la aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la limuzine, elicoptere si iahturi de ultima generatie, multe dintre ele prezentate in premiera pentru Romania. Ca si la prima editie, toate aceste branduri vor fi puse in valoare in cadrul celor cinci sectiuni reunite sub cupola Luxury Show: Home&Design, Motorshow, Trend Fashion, HiEnd si Leisure&Pleasure - o "calatorie" in lumea licorilor, bauturilor, tutunului, deliciilor culinare, cluburilor, barurilor, cazinourilor, restaurantelor, sporturilor si locurilor de relaxare, chirurgiei plastice si clinicilor stomatologice, saloanelor de frumusete, hotelurilor, vacantelor, artei si  publicatiilor specializate. Si nu uitati, toate acestea vor fi "condimentate" cu spectacole si concerte sustinute de artisti romani consacrati, prezentari de moda si de styling, intr-o atmosfera intretinuta de un prezentator.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.