Vanzarile la berea Grolsch au crescut cu 300% in prima jumatate a anului. Mido House, unic distribuitor al berii Grolsch in Romania, asteapta o cifra de afaceri tripla fata de cea din 2006. In 2006, compania a avut vanzari de 150.000 de euro. Pentru a obtine rezultatele scontate, Mido House va demara si o campanie de promovare. ''Pentru inceput, mizam pe 60.000 de euro, 40.000 de euro din fonduri proprii si restul din aceasta suma de la producatorul olandez'', ne-a declarat Iulian Dinca, director general Mido House. Compania isi va dezvolta si reteaua de distributie. ''Ne gandim sa investim cam 40% din cifra de afaceri. Vrem ca berea Grolsch sa fie prezenta in Romania in cat mai multe locatii'', a mai spus Dinca.Berea Grolsch este produsa de Royal Grolsch NV, o companie olandeza cu o istorie de aproape 400 de ani si, totodata, unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de bere. Grolsch este o bere premium, blonda si cu un continut de 5% alcool. Din 2004, berea se fabrica intr-una dintre cele mai mari si cele mai moderne berarii din lume, care se afla langa Enschede (Boekelo).Mido House distribuie in Romania: Grolsch Swingtop (473 ml), Grolsch Crowncork (330 ml), Grolsch Amber Ale (355 ml), Doza Grolsch (330 ml) si Grolsch fara alcool (330 ml). Grolsch este un produs de lux, preferat de un public activ, cu varste intre 20 - 50 de ani, cu venituri medii si mari.Grolsch International a lansat in Romania, prin Mido House, noua sticla de bere Grolsch. Lansarea a avut loc in 60 de tari din lume. In 1995, berea Grolsch a obtinut distinctia de "Royal Grolsch" din partea Reginei Beatrix a Olandei.