Presedintele Federatiei Internationale de Automobilism, Max Mosley, a cerut reanalizarea dosarului McLaren-Ferrari, considerind ca scuderia britanica trebuia sanctionata.

Cinci zile au petrecut in paddock oficialii de la McLaren dupa
Presedintele Federatiei Internationale de Automobilism, Max Mosley, a cerut reanalizarea dosarului McLaren-Ferrari, considerind ca scuderia britanica trebuia sanctionata.

Cinci zile au petrecut in paddock oficialii de la McLaren dupa ce au scapat de acuzatiile de spionaj formulate de Ferrari, pentru ca in cea de-a sasea i-a trezit din mahmureala insusi presedintele Federatiei Internationale de Automobilism. Nemultumit ca nu s-au dictat nici un fel de sanctiuni, Max Mosley a decis sa relanseze afacerea de spionaj, solicitind Curtii de Apel a forului pe care il conduce sa reanalizeze dosarul la o data ce va fi anuntata ulterior.

Mosley afirmase anterior ca simpla cunoastere a modului de functionare a unui monopost concurent este un avantaj suficient pentru a merita o sanctiune sportiva, chiar daca solutiile tehnologice obtinute fraudulos nu au fost efectiv copiate. La rindul sau, presedintele de la Ferrari, Luca di Montezemolo, a promis ca afacerea nu va ramine asa, doua procese aflindu-se pe rol in instantele civile din Italia si Marea Britanie. Replica McLaren a fost ca nu este posibil sa se dea un alt verdict, Alonso si Hamilton pregatindu-se normal pentru Marele Premiu al Ungariei, programat la sfirsitul acestei saptamini la Budapesta. Reamintim ca, dupa cursa de la Monte Carlo, in rezervoarele de la Ferrari a fost descoperit un praf alb suspect. Ancheta a condus la Nigel Stepney, un angajat al scuderiei italiene, ulterior descoperindu-se ca acesta a furnizat 780 de pagini cu documente secrete sefului mecanicilor de la McLaren, Mike Coughlan.

Renault vrea sa profite de razboiul dintre McLaren si Ferrari, scuderia franceza anuntind investitii de 50 de milioane de euro pentru a reveni in topul constructorilor. Dublii campioni mondiali la acest capitol, in 2005 si 2006, se afla momentan doar pe locul patru. Cea mai mare parte din suma va fi cheltuita pe un calculator care sa ofere cele mai bune solutii pentru aerodinamicitatea monoposturilor.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.