Compania a inregistrat in primul semestru o crestere a vanzarilor produselor solare cu cca. 55% fata de anul trecut. Per total, pentru 2007 se estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%. In anul 2006, cifra de afaceri a firmei s-a ridicat la 9,2 milioane RON."Anticipand dorintele consumatorilor, care devin din ce in ce mai informati in privinta necesitatii protejarii pielii impotriva radiatiilor solare in perioada estivala, am completat gama produselor solare cu o noua linie sub marca 'Gerocossen el sol>>", ne-a declarat directorul general al companiei, Stanca Cismaru. Aceasta linie cuprinde 5 produse, iar noutatea consta in asocierea filtrelor solare UVA/UVB cu cele mai active substante naturale (ulei de catina, galbenele, morcov si extract de nuc), care asigura o protectie sporita impotriva arsurilor solare.In perioada urmatoare, Gerocossen intentioneaza sa lanseze o noua gama de cosmetice pentru ingrijirea tenului. "Noutatea acestor produse este ca sunt formulate in proportie de 80% cu ingrediente naturale", a precizat Stanca Cismaru. In privinta pietei autohtone de cosmetice, concurata puternic de companiile multinationale, reprezentantul Gerocossen considera ca producatorii romani fac eforturi considerabile pentru a echilibra efectele concurentei, lansand pe piata produse noi, de foarte buna calitate, care sa intruneasca cerintele cele mai exigente ale consumatorilor. Insa produsele romanesti pierd “teren” in fata brand-urilor straine din cauza lipsei fondurilor necesare pentru o promovare si o publicitate agresiva pe canalele mass-media. "Reclama intensa pentru vanzarea produselor devine de cele mai multe ori un factor determinant in alegerea produselor de catre cumparatori", a adaugat Stanca Cismaru.In piata cosmeticelor din Romania, Gerocossen se plaseaza in primele 5 locuri.