Ideea infiintarii unui call center pentru companiile care vor sa externalizeze serviciile l-a propulsat in trei ani pe Vladimir Sterescu in functia de director executiv EasyCall.

La 32 de ani, Vladimir Sterescu are o functie executiva intr-o companie cu 650 de angajati, responsabilitate pe care a reusit s-o impace cu cea de familie.

Momentul-cheie din cariera lui l-a constituit scoala Connex" de 6 ani, unde s-a investit mult in el si a dobindit o meserie. Plus educatia data de parinti, ca sa reuseasca sa razbeasca in tot ceea ce isi propune. Intre timp insa, Vladimir Sterescu planuia o idee de afacere, gindita in trei ani, pina a gasit investitorii cu capital care sa creada atit in el, cit si in ideea de afacere: Am avut o idee, aceea de a face un call center pentru mai multe companii care ar dori sa externalizeze aceste activitati sau pur si simplu sa nu isi creeze propriul centru. Obiectivul nu a fost nicidecum o firma de 650 de angajati in trei ani si nici sa pun osul la bazele unei industrii de call center in Romania", se lauda Sterescu.

De cind cu firma, spune el, munceste de la noua dimineata pina la opt seara. Isi adoarme baietelul de 10 luni, deschide laptopul si incepe sa lucreze cu cei din SUA. Sincer, nu prea mai am pasiuni de cind cu firma. Nu am mai avut timp si dedic tot ce mai ramine familiei".

Vladimir Sterescu sustine ca si-a confirmat singur valoarea in momentul in care a vazut ca se poate si a deslusit cheia succesului acestei afaceri: echipa! Cit despre valoarea firmei EasyCall, crede ca a aparut abia in momentul in care a discutat cu un prim investitor care dorea o achizitie. Ce a cistigat si ce a pierdut in tot acest timp? De cistigat, am cistigat pe toate planurile: am invatat o meserie, mi-am dovedit ca pot infiinta o companie si sa o conduc, mi-am dovedit ca pot atrage oameni buni pe linga mine si ca pot realiza ceva unic. Am pierdut poate ani buni de sanatate Glumesc, insa a fost greu", isi face analiza singur Vladimir Sterescu.

Absolvent al Liceului Mihai Viteazul", respectiv al Facultatii de Finante Banci, Sterescu spune ca tinteste acum o diploma de teorie in Administrarea Afacerilor. Un MBA este ceva ce reprezinta un must pentru mine, simt nevoia sa invat teoria pe care se bazeaza practica si experienta pe care am dobindit-o, respectiv networkingul pe care ti-l poate oferi un astfel de program MBA", detaliaza Sterescu. Singura problema in calea MBA-ului ar fi timpul, insa crede ca va trebui sa se apuce de studiu si apoi va decide cum isi va orienta agenda.

Remuneratie In opinia lui Vladimir Sterescu, criteriile dupa care se calculeaza remuneratia unui manager de top ar fi gindirea lui strategica, experienta pe care o poate aduce intr-o companie, abilitatea de a se inconjura de oameni capabili.

MBA-uri, programe de training si consultanta, pe www.cotidianul.ro/select