White Image lanseaza primul instrument de monitorizare a inserturilor publicitare (bannere, logo-uri, sigle etc) in newslettere, dedicat advertiserilor.Astfel se poate masura eficienta inserturilor publicitare din newslettere in functie de unicitate.Acest sistem de email marketing intelligence livreaza in mod real advertiserilor rapoarte privind eficienta insertului lor publicitar in newsletter: rapoarte legate de numarul de vizualizari, respectiv numarul de persoane unice care au vizualizat email-ul; numarul de click-uri pe banner si numarul de persoane unice care au dat click pe banner. Iar in cazul in care campania se desfasoara in mai multe newslettere, advertiserul poate masura unicitatea persoanelor care au vizualizat campania, explica Nicoleta Magargiu, PR Officer la White Image - Loyalty Solutions.De asemenea, advertiserul primeste date concrete privind performanta insertului sau publicitar in categorii diferite: la nivelul intregii campanii de email marketing rulate, agregat la nivelul unui publisher sau la nivelul unui singur newsletter.Potrivit sursei citate, White Image este specializata in servicii de fidelizare adaptate la cerintele pietei. Şi este in prezent singura companie romaneasca implicata in comunitatea internationala „Email Service Provider Coalition” si reprezentant in Europa de Est al Habeas Inc - Email Trust Authority. Anual, firma gestioneaza un volum de peste 25 milioane de emailuri anual si are in portofoliu marci precum: Renault Trucks, Seat, Panasonic, Media Galaxy, Altex, Orion, Lindab, Valrom, Qualians, Bancpost, Bursa Romana de Marfuri, Volkswagen, Avon.