Operatorul aerian condamna aceste practiciAgentia din Tg. Mures, asaltata de cetateniAceeasi experienta si la MetroDupa ce Metro si Automobile Dacia si-au avertizat clientii asupra unor false concursuri cu premii oferite de cele 2 companii, ieri, a v
Operatorul aerian condamna aceste practiciAgentia din Tg. Mures, asaltata de cetateniAceeasi experienta si la MetroDupa ce Metro si Automobile Dacia si-au avertizat clientii asupra unor false concursuri cu premii oferite de cele 2 companii, ieri, a venit randul Tarom sa traga un semnal de alarma in acest sens. Conducerea companiei spune ca diversi indivizi care se prezinta drept angajati ai Tarom incearca sa insele persoane de buna-credinta, promitandu-le premii, in schimbul transmiterii prin posta a unor sume de bani sau a achizitiei de cartele preplatite pentru telefonie mobila.De aproximativ doua saptamani, agentia Tarom din Targu Mures este asaltata de cetateni care sustin ca li s-a comunicat telefonic, de catre presupusi angajati ai companiei, sa mearga catre cea mai apropiata agentie pentru ridicarea unor premii pe care acestia le-ar fi castigat, se arata intr-un comunicat al operatorului aerian.Tarom a precizat ieri ca nu exista niciun concurs oficial, asa cum nu exista niciun fel de premiu de castigat. Compania aeriana solicita persoanelor contactate de presupusii angajati Tarom, care le-au promis diverse premii, sa sesizeze imediat politia.Aceeasi metoda de inselaciune a fost reclamata saptamana trecuta de Metro si de Automobile Dacia. Metro a informat ca persoane care se declara in mod ilegal reprezentanti ai companiei au abordat in ultimele zile mai multe persoane, incercand sa le convinga sa cumpere cartele preplatite pentru telefoanele mobile, pentru a intra in posesia unor false premii. Şi conducerea uzinei din judetul Arges a avertizat asupra unor tentative de frauda comise de o persoana care se recomanda in mod fals ca angajat al sau si incerca sa convinga telefonic diverse persoane sa cumpere cartele preplatite pentru telefonie mobila, pentru a putea intra in posesia unor premii iluzorii. Nici Dacia n-a scapat In legatura cu acest incident, Dacia a semnalat faptul ca un individ a pretins sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul oferirii unui vehicul Dacia Logan. Individul suna la intamplare si se recomanda drept angajat al Dacia. Pentru a castiga increderea persoanelor cu care vorbea, el a oferit informatii care par verosimile: Alexandru Popovici, Dacia Logan Mioveni, serie legitimatie BX 1071301379, CNP 1720307500013, C.I. AG 001307, fax: 0248.420.920, telefon: 0767.195.177, adresa: Bd. Dacia nr. 13, Mioveni, Arges.Acest asa-zis angajat a pretins ca apelul sau este legat de un concurs organizat cu ocazia implinirii unui numar de ani de existenta a uzinei Dacia. Celui cu care vorbeste la telefon escrocul ii spune ca a castigat un vehicul Dacia Logan si ca masina va fi livrata la domiciliul sau in ziua urmatoare. Exista o singura conditie, si anume: fericitul castigator sa achizitioneze cartele valorice apartinand unor retele de telefonie mobila cu valori osciland intre 100 si 200 $. De asemenea, acesta solicita persoanelor respective trimiterea codului de reincarcare.Referitor la acest caz, Dacia a precizat ca la uzina din Mioveni nu exista niciun salariat cu numele prezentat mai sus si nicio legitimatie cu aceasta serie. Dacia nu a organizat niciun concurs de acest gen. Mai mult decat atat, conducerea uzinei a anuntat ca va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanei/persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea. Este vorba despre inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii uzinei.Reprezentantii Dacia roaga cetatenii sa fie atenti si sa respinga aceste apeluri, chiar daca datele de identificare ale persoanei apelante (nume, date personale, numar de telefon) pot sa difere de cele enuntate mai sus. De asemenea, toti cei care vor face obiectul acestor fraude sunt rugati sa obtina de la persoanele care le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Dacia, prin Vocea Clientului.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.