Producatorul de apa minerala Apemin Tusnad a inregistrat in primul semestru al lui 2007 un profit brut de circa trei milioane de lei, in crestere cu 150% fata de perioada similara din 2006. Totodata, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 35% fata de perioada ianuarie - iunie 2006, la 19,84 milioane de lei, se arata intr-un comunicat al Apemin Tusnad. Compania a finalizat in cursul verii extinderea capacitatii de productie si dezvoltarea segmentelor logistice si de distributie, lansand, de asemenea, o noua marca de apa plata de izvor."Investitiile totale incepute anul trecut si finalizate anul acesta se cifreaza la 6,5 milioane euro. Pentru a face fata cresterii pietei de apa minerala si mai ales rafinarii gustului consumatorului, am decis marirea capacitatii de productie prin achizitia unei noi linii de imbuteliere din Germania, cu ajutorul careia aproape am triplat capacitatea de productie a fabricii", a declarat directorul general al Apemin Tusnad, Gyarfas Kurko.Valoarea investitiilor a avut ca surse de finantare creditele bancare, in proportie de 60%, iar restul sumelor a provenit din fonduri proprii si din credite de la furnizori.Compania dispune in prezent de doua linii de imbuteliere, cu o capacitate totala de 42.000 de litri pe ora. Ponderea detinuta de produsele companiei in volumul de vanzari este impartita intre apa minerala marca Tusnad, cu 75% din volum, urmata de apa de masa Izvorul Ascuns, care detine 19% din vanzari, si apa plata Izvorul Zanelor, lansata in acest an, cu 6%.Apemin Tusnad a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de circa 31 de milioane de lei, cu 28% mai mult decat in anul 2005.