Din octombrie, televiziunea va arata telespectatorilor o noua fata, mai emotionala si mai putin intelectualista.

Discovery Channel lucreaza la un rebranding cu agentia independenta de publicitate 72andSunny, care a cistigat licitatia in fata altor cinci concurenti, informeaza adweek.com, citat de NewsIn

"Cred ca spatiul cultural se afla intr-o pozitie interesanta in prezent. Publicul este interesat de aventura, experiente noi, probleme ale planetei sau subiecte despre avioane, asa ca vom pozitiona Discovery in centrul acestor lucruri", a explicat Greg Perlot, strategic director la 72andSunny. Colegul sau de agentie, directorul de creatie Dan Bragg, completeaza filosofia publicitara pe care o vor construi pentru postul de televiziune: "Brandul Discovery este prins inca intr-un spatiu intelectualist. Brandul in sine nu este atit de emotional, precum sint programele pe care le difuzeaza. Actiunile de marketing isi propun sa faca brandul mai relevant din punct de vedere cultural si mai implicat emotional", a declarat Dan Bragg, creative director la 72andSunny.

Serban Alexandrescu, director de creatie la Headvertising, este de parere ca initiativa unui astfel de rebranding e necesara daca cei de la Discovery vor sa evadeze din ghetoul "biologico-geografico-istoric", "daca nu mai vor sa fie un fel de canal teleenciclopedie, daca nu mai vor sa se pozitioneze in invatatori, ci in entertaineri, si daca nu mai vor sa ofere «cunoastere», ci «povesti»". Publicitarul crede insa ca "«educatia» e prea in ADN-ul acestui brand ca sa poata fi curind extirpata de acolo" si ca acesta va fi un proces de durata.

"Riscul ar fi sa dea vrabia din mina pentru strutul de pe gard. Poate ca exista destule variante la entertainment, dar nu suficiente pentru «edutainment». Un canal care se cheama Discovery si are ca logo globul pamintesc, ca sa nu mai fie perceput ca «educational», nu trebuie sa isi schimbe doar logoul, ci si numele. Cind te chemi Discovery e greu sa spui ca tu nu educi. Or, asa o schimbare are un mare risc incorporat", explica publicitarul pentru Cotidianul.

Canalul a avut insa dintotdeauna grija la promovare si la felul in care este perceput de telespectatori, brandul Discovery formindu-se prin campanii publicitare de amploare.