NATURALETE DE LA SISTER. Contul Gosser este de acum la Sister&Co, o data cu promovarea de catre agentie a noului ambalaj al berii austriece. Pentru prima data in regiune intr-un ambalaj de un litru, berea Gosser beneficiaza de o campanie care pune accentul pe ambalajul cu design minimalist si tonic. De aici a venit ideea printurilor gandite de Sister ca forme ce se pierd intr-un peisaj care pastreaza amprenta inceputurilor. Sloganul campaniei este: "De o naturalete desavarsita". Campania se desfasoara pana la sfarsitul lunii iulie pe tv, in presa si in retail prin materiale la punctul de vanzare.     COMUNICARE PENTRU LUX. Colaborarea dintre agentia de PR Pleon Graffiti si Chronolink s-a realizat pana in prezent pentru marca Rolex si continua acum si pe segmentul de bijuterii prin comunicarea marcii Mikimoto pentru care Pleon Graffiti va organiza evenimente pentru presa, va gestiona managementul relatiei cu presa, va oferi suport pentru proiectele de responsabilitate sociala ale companiei si consultanta pentru proiectele de sponsorizare.     REBRANDING CU BECKHAM. Lansarea primului rebranding dupa 12 ani al imaginii LA Galaxy se asociaza cu meciul de debut al lui David Beckham, recent achizitionat de echipa din "Orasul Ingerilor". Noul logo al echipei a fost realizat de agentia SME Brands in colaborare cu Adidas. Echipamentul rebranduit va debuta in teren in timpul meciului in care LA Galaxy ii va intalni pe cei de la FC Chelsea azi, 21 iulie, la The Home Depot Center din campusul Universitatii din California. Noul echipament Adidas are pe jerseul cu doua stele brodate reprezentand cele doua cupe MLS creasta de "Quasar" a LA Galaxy ca o emblema, alaturi de cele trei dungi Adidas pe maneci.