Posturile de televiziune germane ARD si ZDF au renuntat, ieri, sa mai transmita Turul Frantei, dupa ce rutierul Patrik Sinkewitz de la echipa T-Mobile a fost depistat pozitiv la un test antidoping, informeaza "Gazzetta dello Sport". "Nu putem transmite o competitie in care echipele si concurentii sint suspectati de dopaj. Prin aceasta hotarire vrem sa demonstram ca sustinem ciclismul curat, fara dopaj si fara substante interzise", a declarat redactorul-sef al postului de televiziune ZDF, Nikolaus Brender.

In campania lanasata de cele doua poturi TV s-a alaturat si cotidianul "Berliner Zeitung", care nu va mai da nici o stire legata de Turul Frantei. Situatia rutierului german se va clarifica in momentul in care va veni rezultatul celei de-a doua probe. In cazul in care aceasta va fi tot pozitiv, T-Mobile il va suspenda pe Patrik Sinkewitz. Ciclistul a fost supus unui test antidoping pe 8 iunie, iar analizele au aratat prezenta testoteronului in sange la un nivel ridicat. Rutierul Patrik Sinkewitz a abandonat Marea Bucla din acest an, dupa ce la finalul etapei a opta a fost accidentat de un spectator. Germanul a suferit o contuzie cerebrala si fracturi la nivelul fetei, in timp ce spectatorul a intrat in coma.