Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Cluj a trimis echipe de control la compania de transport aerian, ca urmare a problemelor cauzate pasagerilor in ultimele zile.

OPC Cluj va amenda compania aeriana Blue Air, sustine directorul institutiei, Mircea Avram, pentru ca a intirziat curse aeriene fara sa anunte pasagerii. „Vom aplica sanctiunile cele mai severe, desigur, dupa ce vom efectua un control detaliat", a spus Avram.

Inspectorii OPC au inceput miercuri controlul la biroul din Cluj al companiei aeriene. Actiunea vine dupa ce 100 de pasageri ai unei curse Blue Air au asteptat trei ore, marti, pe Aeroportul International din Cluj, sa plece in vacanta inspre Insula Corfu. Avionul care urma sa ii transporte venea din Corfu si a avut probleme cu alimentarea.

Oamenii au asteptat in aeroportul din Cluj, toropiti de caldura, iar dupa ce, in cele din urma, a decolat, avionul a mai facut o escala la Timisoara, tot pentru alimentare. Potrivit MEDIAFAX, reprezentantii companiei au invocat faptul ca numarul de bagaje ridicat a dus la un consum mai mare de carburant decit cel stabilit initial.

Mircea Avram spune ca nu este normal ca unei persoane sa ii fie stricat concediul si „nimeni sa nu plateasca". Compania Blue Air nu este la primul incident de acest fel: luni, un alt avion, care trebuia sa decoleze de la Cluj cu 160 de pasageri catre Antalya, a plecat cu intirziere din cauza unei pene la o roata a trenului de aterizare. „Deja au intrecut orice limita. Luni am stat si noi in alerta pina cind au plecat pasagerii, marti la fel. Foarte multe persoane au sunat, in ambele situatii, ca sa reclame problemele. Am trimis doua echipe in control", a precizat directorul OPC Cluj.

Reprezentantii companiei nu au putut furniza un punct de vedere pina la inchiderea editiei.