Televiziunea prin satelit Boom isi continua programul de comunicare cu Extracaravana Boom, o platforma intercativa prin care isi propune consolidarea relatiei cu publicul din toata tara. Publicul va fi implicat in programe de divertisment, concursuri
Televiziunea prin satelit Boom isi continua programul de comunicare cu Extracaravana Boom, o platforma intercativa prin care isi propune consolidarea relatiei cu publicul din toata tara. Publicul va fi implicat in programe de divertisment, concursuri, tombole va beneficia de oferte speciale de abonament. Prima zi a lunii octombrie va fi momentul anuntarii castigatorilor tombolei cu premii ce constau in televizoare LCD.     Competitie pentru pasionatii de publicitate "Fii diferit, mergi cu metroul" este mesajul pe care trebuie sa-l transmita prin lucrarile lor, tinerii care vor participa la concursul de creativitate publicitara initiat de Grafitti BBDO, anul acesta in parteneriat cu Pepsi. Participantii trebuie sa elaboreze o campanie integrata de comunicare: scenariu tv, scenariu radio, print, media neconventionala, internet. Campania are ca scop sa influenteze obiceiurile celor care prefera sa petreaca ore prinsi in  trafic, in masinile personale, in loc sa circule cu metroul. Concursul "Drum catre Golden Drum" se adreseaza tinerilor sub 26 de ani, pasionati de publicitate, dar care nu sunt inca angajati intr-o agentie. Inscrierea lucrarilor se va face in perioada 3-4 iulie iar castigatorul marelui premiu va avea asigurata participarea la festivlul de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, ce va avea loc in Slovenia in perioada 14-19 octombrie.     Publicitate la nivel mondial Au inceput inscrierile la summitul european al IAA ( International Advertising Association) ce se va desfasura anul acesta in premiera in Romania, in perioada 26-28 septembrie. L a reuniunea ce va avea loc la Palatul Parlamentului vor participa nume mari din industria publicitara europeana sI nu numai. Conform Dianei Flutur, directorul summitului, prin numarul de inscrieri din afara Europei, evenimentul va depasI dimensiunea continentala in care a fost gandit evenimentul. De remarcat ca numarul inscrierilor din afara tarii este dublu fata de inscrierile din tara. Printre altii, Wally Olins, inventatorul notiunii de branding de tara, si-a anuntat participarea


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.