Conform regulii ca fiecare vara isi are hiturile ei, anul acesta powerplay-ul radiourilor si videoclipul nelipsit din programele muzicale se numeste „Umbrella". Piesa exoticei cintarete Rihanna (foto), care la doar 19 ani are deja trei albume, a cucerit pina si Google-ul. La cautarea cuvintului „umbrella", primul rezultat este nici mai mult nici mai putin decit clipul piesei sale. Daca in 2005, single-ul „Pon De Replay", de pe discul de debut „Music of the Sun", urca pina pe locul al doilea in Billboard 100, anul acesta, „Umbrella" continua sa domine acelasi clasament de 11 saptamini. Descoperita de catre Evan Rogers, pe cind acesta se afla in vacanta in Barbados, Rihanna se bucura in continuare de abilitatile celebrului producator, care s-a mai ocupat si de managementul carierelor unor staruri precum Christina Aguilera, Laura Pausini sau Rod Stewart. In 2006 a primit Discul de Aur in Japonia pentru Cel mai bun interpret debutant al anului, iar de atunci a continuat sa fie nominalizata si premiata la importante evenimente muzicale, cum ar fi Premiile MTV si cele mai importante concursuri din Barbados, tara sa natala.