105.000 de romani au urmarit in medie, luna trecuta, Realitatea TV la nivel national, potrivit datelor TNS-AGB, furnizate de Autoritatea Romana pentru Masur
105.000 de romani au urmarit in medie, luna trecuta, Realitatea TV la nivel national, potrivit datelor TNS-AGB, furnizate de Autoritatea Romana pentru Masurarea Audientei (ARMA).
Cu o cota de piata de 4,1%, postul de stiri al trustului Realitatea-Catavencu ramine cel mai urmarit post de stiri din Romania, fiind urmat in acelasi clasament de Antena 3 si N24. Concurenti directi pe nisa stirilor, postul 3 din Baneasa a strins, in medie, 62.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 2,4% luna trecuta, in timp ce postul de stiri al fratilor Micula a avut 21.000 de privitori si 0,8% cota de piata.
Surpriza lunii trecute a constituit-o insa OTV, care a avut cea mai mare crestere de audienta la nivel national. Postul lui Dan Diaconescu a facut un salt de 30% la audienta: 122.000 de romani au urmarit, in medie, OTV in iunie, cu 32.000 mai multi decit in mai, cota de piata ridicindu-se de la 3,4 la 4,8%. La nivel urban, 64.000 de telespectatori s-au uitat luna trecuta la OTV, fata de 54.000 in mai. OTV-ul a debutat cu rating-uri ridicate in luna iunie, datorita subiectului cu profesoara de romana. Consiliul National al Audiovizualului a amendat de mai multe ori OTV, considerind drept scandalos modul in care televiziunea din Piata Romana a tratat cazul Ralph. Aceeasi pozitie a avut-o si Clubul Roman de Presa.
PRO TV continua sa conduca in clasamentul audientei la nivel national, postul fiind urmarit, in medie, de 322.000 de romani. Pe locul doi, TVR 1 se mindreste cu 294.000 de telespectatori, iar Antena 1, de pe pozitia a treia, cu o medie de 271.000, potrivit datelor TNS-AGB. Cota de piata medie a postului din Pache Protopopescu este de 12,7%, comparativ cu 11,6%, cit este cea a postului public, si 10,7%, cota medie a rivalului din Baneasa.
Chiar daca pozitiile in clasamentul ratingului au ramas aceleasi, televiziunile autohtone au pierdut din telespectatori in luna iunie, cu exceptia OTV-ului. PRO TV a strins cu 34.000 de romani mai putin decit in luna mai, TVR 1 a avut o cadere de 38.000, iar Antena 1 a inregistrat cu 58.000 de telespectatori mai putin. Nici posturile de stiri nu au reusit sa evite trendul descendent: Realitatea TV a pierdut, in medie, 10.000 de privitori, Antena 3 a scazut cu o mie, in timp ce N24 a ramas la media de 21.000 de telespectatori din luna mai.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Ciolacu: Copiii noştri au rupt scena la concursul NASA. Șeful PSD se pozează...
Sursa: wall-street.ro