Marilyn Manson s-a impacat cu Alice Cooper si s-a apucat sa compuna balade pe scena la Romexpo.

Marilyn Manson a fost, fara doar si poate, cea mai asteptata prezenta din cadrul festivalului. Pustimea circotasa facea remarce rautacioase despre Alice Cooper, ziaristii malitiosi l-au trecut la categoria „pensionarii rockului" si cea mai mare parte din public il vedea doar ca pe un „show de deschidere la Manson". De data aceasta „pensionarii" au dat clasa vedetelor mult asteptate, care mai bine ar ramine in videoclipuri decit sa vina la concerte doar sa mai darime un mit. Apogeul celei de-a treia zi de B’Estival a fost aparitia lui Manson pe scena in timpul concertului lui Cooper pentru a i se alatura la piesa „I’m Eighteen".

„No More Mr. Nice Guy", „Million Dollar Babies", „Lost in America" sau „Welcome to My Nightmare" au fost citeva dintre piesele lui Cooper de duminica seara. Din coregrafie au facut parte injunghierea unui alter ego manechin pe care l-a si sarutat, o lupta cu personajele cosmarurilor sale, un mire si o mireasa cu miscari de zombi si pungi rosii in cap. Dintre jucariile sale preferate, Cooper a adus in Romania papusa gonflabila imbracata in mireasa, pe care a chinuit-o o piesa intreaga, un carucior cu o papusa in forma de bebelus, pe care a injunghiat-o si a umplut-o de „singe", niste targi si, evident, spinzuratoarea, pe care a si folosit-o pentru a-si face o iesire dramatica din scena, urmata de o revenire in frac si joben alb pentru a cinta piesa „School’s Out". La bis a cintat cea mai cunoscuta piesa a sa, „Poison".

Dezamagirea generala in ceea ce priveste performanta lui Marilyn Manson este legata, pe de-o parte, de asteptarile fabuloase pe care le avea publicul si, pe de alta parte, de diferenta imensa dintre ce se vede pe sticla si ce se intimpla in realitate. Machiajul i s-a prelins pe toata fata pina la sfirsitul concertului, vocea i-a alunecat de citeva ori si virsta a inceput sa devina din ce in ce mai evidenta pe fata „shock starului" preferat al Americii. Proiectiile video de pe cele doua ecrane de linga scene au fost enervante, pentru ca oamenii voiau sa vada ce se intimpla pe scena Manson si-a facut numarul relativ decent, dar sub nivelul lui: s-a tavalit pe jos, si-a tot schimbat hainele, si-a aratat posteriorul, a sarit si a coborit in public. „Mobscene", „Heart Shaped Glasses" sau „The Beautiful People" au fost printre piesele cintate duminica, inainte sa dispara subit, dupa 45 de minute de concert, intr-un nor de confeti. La un sfert de ora dupa terminarea concertului, publicului inca nu-i venea sa creada. „S-a terminat, adica s-a carat, adica gata?!! Dar noi mai vrem sa cinte!", spuneau doi fani care inca il asteptau pe Manson sa se intoarca pe scena.