ING Asigurari de Viata isi propune pe segmentul de pensii facultative si obligatorii administrate privat o extindere a portofoliului de clienti si consolidare a pozitiei in Romania. Mai exact, compania vrea sa ajunga la o cota de piata de 25% in cazul pensiilor facultative, respectiv 30% pentru cel obligatorii.
"Ne-am fixat niste tinte ambitioase de a ajunge la 25% cota de piata pentru pilonul III si 30% pentru pilonul II. Este nevoie insa sa fii ambitios ca sa ai rezultate", a declarat, ieri, directorul general al companiei ING Asigurari de Viata, Bram Boon.
El a mai spus ca ING Romania vrea sa ajunga la 50.000 de clienti pentru pensiile private facultative pana la finalul anului, iar tinta pe termen lung pentru pensiile obligatorii este de un milion de contribuabili.
In mai putin de o luna de la startul pensiilor facultative, un numar de 740 de contracte de aderare la fondul de pensii ING Clasic au fost semnate si peste 70 de companii au ales sa ofere pensii facultative propriilor angajati, valoarea activelor gestionate insumand 18.600 lei, au anuntat reprezentantii ING Asigurari de Viata.
"Este un inceput incurajator. Desigur ca potentialul este mult mai mare si ne asteptam ca ritmul de aderare sa se accelereze si pe masura ce oamenii devin mai informati cu privire la avantajele pensiilor facultative. Ne bazam de asemenea si pe atractivitatea produselor noastre ca nivel al comisioanelor si taxelor", a declarat Bram Boon.
ING Asigurari de Viata este printre primii administratori de pensii facultative autorizati, cu doua prospecte de fonduri de pensii pe pilon III, ING Clasic si ING Optim. Pe pilonul II, ING Fond de Pensii si-a pregatit o retea de agenti de marketing care va atinge circa 30.000 de persoane in toate orasele tarii.