Graffiti sint, de regula, asociate cu spatiul public, de unde si polemicile din jurul binomului street art vs vandalism. Dar tehnica a fost importata in multe alte contexte.

„Graffitecture" este numele unui proiect la care au fost invitati unii dintre cei mai importanti street artisti din Chicago si al cartii in care sint adunate lucrarile acestuia. Acestia au aplicat tehnicile de graffiti in diferite spatii arhitecturale, cum ar fi locuintele, ai caror pereti au fost decorati cu desenele semnate de artisti, o combinatie-hibrid intre street art, arhitectura si arta decorativa, al carei rezultat poate fi vazut in cartea „Graffitecture: Chicago Graffiti Artists Attack Photographic Spaces". Chiar daca experimentul pune in discutie chiar statutul artei de strada, el a functionat ca modalitate de extindere a functiei acesteia.

In ceea ce priveste designul de produs, graffiti pot fi cit se poate de eficiente si de inspirate. Tagurile sau personajele pe care de regula le gasim pe ziduri sau metrouri isi pot gasi locul in cele mai diferite medii, ca de exemplu pe un set de ceai. Cestile si ceainicul de portelan pot fi customizate cu graffiti in miniatura, acest lucru fiind cumva o adaptare a ceramicii cu motive traditionale. Daca in anumite comunitati rurale se fac farfurii cu scene din viata cotidiana, de ce nu s-ar face si la New York, doar ca ilustrarea s-ar face prin fragmente de graffiti? Lovegrove&Repucci sint printre primii designeri care au scos pe piata newyorkeza un set de ceai cu astfel de modele, pe care o mare parte a publicului consumator din aceasta nisa l-a trecut pe lista de cumparaturi.

Cumva inrudita cu aceasta intrebuintare a tehnicilor de graffiti este si combinatia dintre design vestimentar si street art. Daca piata de haine se dovedeste uneori prea ingusta pentru cumparatori sau daca se cauta alternativa la moda mainstream, graffiti si stencilul pot fi o modalitate relativ simpla de customizare a hainelor. Grupul „Beautiful/Decay" a lansat o linie de tricouri de acest fel, scopul sau declarat fiind acela de a stabili o legatura intre moda casual si arta, invitind mai multi street artisti si graphic designeri sa participe la elaborarea acestei colectii.

Alt suport pentru graffiti sint bancnotele. Aplicarea unui stencil sau desenarea unui tag cu markerul pe bani este considerata ilegala si, prin urmare, folosirea acestui mediu nu mai face parte din aceeasi categorie a graffiti reorientate catre formule legitime. Multi artisti lasa astfel de mesaje pe bancnote, care intra din nou in circulatie, multe dintre ele devenind un instrument de comunicare.