Agentia condusa creativ de Bogdan Naumovici si-a intrecut cu 15 puncte pe principalul rival, McCann Erickson, intr-un clasament NewsIn.

Leo Burnett&Target a obtinut 155 de puncte si s-a clasat astfel pe primul loc in anuarul lansat marti de agentia de stiri NewsIn. Burnetii au fost urmati de cei de la B.V. McCann Erickson, cu 140,5 puncte, si F.C.B., cu 102,5. NewsIn AdRating a fost alcatuit in functie de cinci criterii: cresterea cifrei de afaceri, clientii noi pe care i-au atras, cei pe care i-au pierdut, „notorietatea" si „contributia la afacerea clientului", pentru ultimele doua criterii, NewsIn realizind un sondaj in rindul celor mai importanti 100 de marketeri din Romania. Ceea ce i-a departajat pe cei de la Leo Burnett a fost puterea brandului, potrivit Larisei Ghitulescu, Project Managerul anuarului: „Din 155 de puncte, 109 au fost asigurate de notorietate". Celelalte agentii din top 10 au fost Cohn&Jansen/Ashley& Holmes, cu un rating de 88 de puncte, Ogilvy&Mather (80), DDB Bucharest (77), Headvertising si GMP (71), Graffiti BBDO (66,5), TBWA/MERLIN si Next Advertising (61) si Publicis Romania (57).

In topul companiilor care dau cei mai multi bani pe publicitate, NewsIn a numit Procter&Gamble, care a avut pe 2006 un venit estimat la 12 milioane de euro, urmata de Unilever, cu 9,4 milioane de euro. Pe locul trei, la egalitate, Orange si Vodafone au alocat fiecare cite 8,5 milioane de euro.