Compania de stat Electrica, cu activitati in domeniul distributiei de energie electrica, vrea sa-si scoleasca angajatii la scoli de prestigiu din tara sau din strainatate in scopul infiintarii unui departament specializat de vanzari care sa aduca mai multi clienti, a declarat directorul general al societatii, Corneliu Stan, citat de NewsIn.
"Electrica vrea sa intre in zona marketingului agresiv. Vreau sa cresc cota de piata a companiei. Stim ca suntem acuzati de imobilism, dar vrem sa castigam sau sa recastigam clienti si atunci incepem reorganizarea companiei", a spus Stan. Potrivit acestuia, beneficiarii cursurilor de pregatire vor fi tineri care vor forma "un departament de marketing agresiv", fiind specializati in vanzarea de energie electrica.
"In iunie se va aproba pentru Electrica o noua schema organizatorica. Daca nu te organizezi bine, piata te poate duce spre disparitie. Acum este vorba de schimbarea atitudinii Electrica dintr-una pasiva intr-una activa", a mai punctat directorul general al societatii. El a adaugat ca Electrica a pierdut in ultimii ani cativa clienti eligibili, ca in ultima perioada a reusit sa opreasca acest proces si ca vrea sa castige noi consumatori.
"Poti sa pierzi clienti daca nu explici companiei respective ca oferta ta nu este una de moment, ca tu poti livra electricitate in profil si ca ai personal calificat pentru toate momentele de criza", a mai aratat seful Electrica. In portofoliul Electrica se mai afla, in prezent, Electrica Muntenia Nord, Electrica Transilvania Sud si Electrica Transilvania Nord. Potrivit autoritatilor, cele trei companii vor fi scoase la privatizare dupa aprobarea de catre Guvern a strategiei energetice a Romaniei.