La inceputul actualului sezon de Formula 1, mai toti specialistii Marelui Circ preconizau o lupta acerba pentru titlul mondial al pilotilor intre campionul en-titre, Fernando Alonso, si vedetele de la Ferrari, Kimi Raikkonen si Felipe Massa. Nimic sp
La inceputul actualului sezon de Formula 1, mai toti specialistii Marelui Circ preconizau o lupta acerba pentru titlul mondial al pilotilor intre campionul en-titre, Fernando Alonso, si vedetele de la Ferrari, Kimi Raikkonen si Felipe Massa. Nimic special despre tanarul debutant de culoare Lewis Hamilton, care urma sa-l ajute pe colegul sau iberic de la McLaren Mercedes in batalia pentru laurii mondiali. De atunci, au trecut sapte etape si ambitiosul pilot britanic a rasturnat toate calculele specialistilor, imbunatatindu-si rezultatele de la un circuit la altul. Dupa "dubla" de la Montreal, duminica, Hamilton a mai bifat o "dubla" si pe controversatul circuit de la Indianapolis, devenind principalul favorit la titlul mondial. De altfel, in cursa din SUA, una fara prea mult spectacol, s-a pornit din ordinea primelor cinci locuri din clasamentul pilotilor, Hamilton, Alonso, Massa, Raikkonen si Heidfeld. Britanicul a plecat ca din pusca, secondat perfect de Alonso, care a incercat de cateva ori fara succes sa-l atace, dupa care s-a multumit cu pozitia de "locotenent". In spatele lor, Massa si Raikkonen s-au luptat sa-si mentina pozitiile, iar intrarile la boxe pentru realimentare si schimburile de pneuri n-au mai produs modificari majore in ierarhia de la varf, astfel ca McLaren Mercedes si-a trecut in cont o noua dubla, iar Ferrari s-a multumit cu clasarile din imediata apropiere a podiumului. In urma rezultatelor din SUA, Hamilton s-a detasat in topul pilotilor, avand un avans de zece puncte in fata campionului Fernando Alonso, in vreme ce in clasamentul constructorilor, McLaren Mercedes a depasit "suta", acumuland 106 puncte, cu 35 mai mult decat rivala Ferrari.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.