Domo, jucatorul cu numarul doi pe piata de retail locala dupa cifra de afaceri, preconizeaza pentru acest an venituri de peste 180 milioane euro, datorita unei cresteri puternice a vanzarilor consemnata in prima parte a anului, au declarat reprezentantii companiei.
Desi la inceputul anului estimau venituri de 150 milioane euro pentru 2007, acum prognozarile se plaseaza la 180 milioane de euro, fiind posibil totodata sa recalculeze pentru a patra oara bugetul alocat acestui an, au precizat oficialii Domo.
Anul trecut, compania Domo a realizat o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. Cat priveste profitul, compania nu a oferit cifre, dar a mentionat ca a fost depasit semnificativ nivelul anului 2005, cand compania a afisat o cifra de afaceri de 114,5 milioane de euro si un profit de 1,9 milioane de euro. Lantul de distributie de electrocasnice, electronice si produse IT&C Domo include in prezent 114 magazine, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa mai fie deschise inca 11 magazine, potrivit oficialilor companiei. Reteaua Domo in Romania insumeaza peste 45.000 metri patrati si are peste 1.050 angajati.
Lantul de magazine din Bulgaria are o suprafata totala de peste 3.500 metri patrati si 100 angajati, informeaza NewsIn. Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul lui 2005. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.