Trustul de presa al lui Dinu Patriciu ii da in judecata pe cei de la Ringier, acuzindu-i ca au accesat paginile „Averea" de pe serverul tipografiei comune.

O alta disputa si-a facut loc intre grupul lui Dinu Patriciu, Adevarul Holding, care editeaza cotidianul „Adevarul" si tabloidul „Click", fost „Averea", si trustul de presa elvetian Ringier, detinatorul titlurilor „Evenimentul zilei" si „Libertatea" de pe piata romaneasca.

Conducerea Adevarul Holding ii acuza pe concurentii de la Ringier ca au intrat pe serverul tipografiei unde tiparesc ambele trusturi si ca au descarcat pagini din „Averea". Razvan Corneteanu, director general la Adevarul Holding, care a plecat anul trecut de la Ringier din functia de director executiv al Diviziei Ziare Bulevard si Sportive, a spus ca trustul din care face parte va da in judecata grupul elvetian si in Romania, si in Elvetia. „Din modul in care Adevarul Holding a supus atentiei acest incident, este clar ca s-a vrut o lovitura de imagine", a raspuns pentru

Cotidianul Lucian Romascanu, director executiv Divizia Bulevard&Sport Ringier. Momentan, grupul elvetian a demarat o ancheta interna, pentru a afla ce s-a intimplat de fapt. Clubul Roman de Presa, in care ambele companii au reprezentanti, a decis joi sa acorde zece zile trustului Ringier inainte de a lua o decizie in aceasta privinta.

Potrivit lui Corneteanu, in perioada 21 februarie-6 martie 2007, serverul ftp al tipografiei FED Dragoprint (unde se tipareste „Click" si „Libertatea") a fost accesat de IP-ul Ringier de 277 de ori, acesta descarcind fisiere de 200 de ori. El sugereaza ca astfel cei de la Ringier au inclus in editia de Bucuresti a ziarului „Libertatea" articole din „Averea".

Actualul director editorial al trustului Adevarul Holding, Adrian Halpert, a venit tot de la Ringier, alaturi de 90% din echipa pe care o conducea la „Libertatea", pentru a intemeia „Averea", publicatie redenumita ulterior „Click".