Panasonic Romania estimeaza pentru acest an o cota de peste 30% din piata de plasme si o cifra totala de afaceri de 50 milioane euro, au declarat ieri reprezentantii companiei, intr-o conferinta de presa. De asemenea, ei se asteapta sa vanda intre 150.000 si 180.000 de unitati de plasme si LCD pana la sfarsitul anului. Reprezentantii Panasonic se vor concentra pe promovarea produselor care au avut o pondere importanta in realizarea cifrei de afaceri, cum ar fi plasme, LCD-uri si camere video. Pe segmentul produselor pentru afaceri, cele mai vandute au fost faxurile, centralele telefonice si telefoanele Dect. Pe segmentul produselor pentru consumatori, televizoarele cu plasma si LCD au reprezentat circa 50% din venituri, restul apartinand camerelor foto, camerelor video digitale si sistemelor home cinema.
Panasonic Romania a lansat ieri, in parteneriat cu Media Galaxy, o gama de camere video high definition, si anume modelele HDC-DX1 si HDC-SD1.
Camerele video lansate utilizeaza tehnologia de inregistrare high definition (HD) si sunt dotate cu obiectiv Leica, stabilizator optic de imagine si cinci microfoane, pretul produselor variind intre 3.500 si 4.000 de lei. Panasonic Romania, subsidiara producatorului japonez de produse electronice marca Panasonic, Matsushita Electric Industrial Co., a inregistrat in cel mai recent an fiscal, incheiat la 31 martie 2007, o cifra de afaceri de 46 de milioane de euro si estimeaza pentru acest an afaceri de 50 de milioane de euro. Reprezentantii companiei estimeaza ca cifra de afaceri in anul financiar 2007 - 2008 va creste, pe fondul cererii tot mai mari pentru echipamente electronice, in special a televizoarelor cu plasma si LCD.
Panasonic este un brand al companiei Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. din Japonia, una dintre cele mai mari companii de electronice din lume, fondata in 1918. Vanzarile companiei pe plan mondial au atins, la sfarsitul lui martie anul trecut, 76,02 miliarde dolari.