Compania de credite de consum Cetelem IFN, divizie a grupului financiar francez BNP Paribas, urmareste sa ajunga in acest an la un sold al imprumuturilor acordate de 800 de milioane de lei, in crestere cu 74% fata de nivelul consemnat la sfarsitul an

Compania de credite de consum Cetelem IFN, divizie a grupului financiar francez BNP Paribas, urmareste sa ajunga in acest an la un sold al imprumuturilor acordate de 800 de milioane de lei, in crestere cu 74% fata de nivelul consemnat la sfarsitul anului 2006, au anuntat ieri reprezentantii firmei.
Soldul creditelor acordate de companie a urcat anul trecut cu 142%, la 460 de milioane de lei, ajungand in luna aprilie a anului 2007 la 564 de milioane de lei, potrivit datelor prezentate de directorul general al firmei, Phillippe Foursy.

Finantari pentru 1.000 de masini

Compania, fosta Credisson International, furnizeaza credite de consum in magazine, credite de nevoi personale, carduri de credit, iar de la inceputul lunii iunie va acorda clientilor si credite auto, la locul achizitiei autoturismului. Cetelem se afla in faza de finalizare a parteneriatelor cu mai multe retele de dealeri auto, pentru a putea furniza acest produs financiar. Reprezentantii companiei isi propun sa acorde finantari in acest an pentru achizitia a circa 1.000 de masini.

Vor 15-20% din piata cardurilor de credit

Numarul cardurilor emise de Cetelem a urcat, la sfarsitul lunii aprilie, la circa 148.000 de unitati, de la aproape 110.000 carduri, la finele anului trecut, in timp ce numarul tranzactiilor efectuate a crescut de la aproape 148.000 in decembrie 2006 la circa 440.000 in luna aprilie a acestui an.
Pana la sfarsitul acestui an, compania vizeaza sa ajunga la 200.000 de carduri lansate, evolutia in perioada urmatoare depinzand de tendintele pietei de profil. "Urmarim sa ajungem la o cota de piata de 15-20% pe segmentul cardurilor de credit in urmatorii trei ani", a spus Daniel Boaje, directorul general adjunct al companiei. Volumul creditelor de nevoi personale a ajuns la 18 milioane lei, in cele cinci luni de la lansarea produsului, valoarea medie a unui contract fiind de circa 7.300 lei. Firma detine, in prezent, o cota de piata de aproximativ 25% pe segmentul creditelor de consum acordate in magazine. Cetelem va trimite, marti sau miercuri, Bancii Nationale a Romaniei, propunerea de norme interne pentru creditarea persoanelor fizice.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.