Carlsrom Beverage, detinatorul licentei de imbuteliere a sucurilor Orangina pentru Europa de Sud-Est, a lansat produsul fabricat in Romania pe piata din Bulgaria, unde estimeaza ca va vinde in acest an circa 2,3 milioane de sticle. "Cantitatea de Orangina destinata pietei bulgaresti va fi produsa in Romania si distribuita prin intermediul unui partener local. In ceea ce priveste vinzarile pe piata din Bulgaria, estimam ca pina la sfirsitul anului 2007 volumul acestora va atinge 2,3 milioane de sticle, in toate variantele de ambalaj", a declarat Shachar Shaine, presedintele Carlsrom Beverage.

Sucul Orangina va fi prezent pe piata bulgareasca in trei variante de ambalaj, de 2 litri, 0,5 si 0,25 litri. Anul trecut, vinzarile Orangina in Romania au avansat cu 70%, iar pentru 2007 este estimat un ritm de crestere de 50% si o cota de piata de 8-9%, fata de 5% in 2006, potrivit datelor companiei Carlsrom Beverage, parte din grupul URBB, care mai produce sucul Granini si este activ pe piata berii prin marci precum Skol, Holsten, Tuborg, Carlsberg, Guinness si Kilkenny.

Orangina este produsa la fabrica din Bucuresti sub licenta Cadbury Schweppes, iar la nivel global, marca este vinduta in 63 de state.

URBB estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de circa 30%, dupa ce in 2006 anuntase ca va incheia anul cu afaceri de circa 100 de milioane de euro. Grupul a inceput anul trecut un program de investitii multianual in valoare de 50 de milioane de dolari, pentru cresterea capacitatii de productie a fabricii de bere de linga Bucuresti.