Recrutarea in Romania devine acum din ce in ce mai dificila, din cauza expansiunii economice , care genereaza noi locuri de munca, sustine directorul general al Orange Romania, Richard Moat. „Piata muncii din Romania e deosebita de cele din restul lumii, prin aceea ca are un mare numar de oameni cu pregatire universitara. Aproape 90% dintre cei care lucreaza in sectorul de customer service au diploma universitara, iar 40% au facut chiar doua facultati", a spus Moat.

„Orange Romania are, in prezent, probleme cu personalul care paraseste compania dupa o vreme. Din acest motiv, sintem nevoiti sa angajam si sa pregatim noi angajati in mod constant", a mai spus Moat. Directorul Orange a aratat ca, in 1997, filiala romaneasca avea un singur call center, cu 18 angajati, care raspundeau anual la peste 100.000 de apeluri, si ca anul acesta are cinci asemenea call center, cu un total de 1.000 de angajati, care raspund la 100 de milioane de apeluri.

Directorul Orange Romania a condus, in trecut, filialele din Thailanda si Danemarca ale corporatiei. „In Thailanda, angajatii asteapta decizii de la virf si nu vor actiona citusi de putin in absenta lor, chiar daca sint foarte competenti. In Danemarca, angajatii au mai multa initiativa. Mi-ar placea ca angajatii romani sa aiba o abordare mai apropiata de a celor din Danemarca", a mai spus Richard Moat. (R.S.)