Compania poloneza producatoare de spume poliuretanice Selena este acuzata de catre mai multi concurenti ca practica o concurenta neloiala si isi face o publicitate inselatoare intrucat ar furniza informatii false privind caracteristicile produselor proprii, anunta Mediafax. >, practic nu garanteaza nicio valoare minima pentru montatorul de tamplarie), situatie valabila si pentru Tytan O2, pentru care declara protectia sanatatii fara sa garanteze cu nimic aceasta declaratie, eticheta produsului prezentand aceleasi fraze de risc", se arata intr-un protest al firmelor. Sustin ca tamplarii si constructorii au aceeasi parere
Semnatarii documentului mentioneaza ca protestele sunt sustinute de Patronatul Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta si de Patronatul Societatilor de Constructii. Contactati de Curierul National, reprezentantii Selena au anuntat ca vor da o declaratie referitoare la pozitia celor trei, in cel mai scurt timp. Grupul polonez Selena are unitati de productie in Polonia, Germania, Italia, Brazilia si Coreea de Sud si sucursale in Europa, SUA si Asia, cu care acopera, conform firmei, circa 10% din piata spumelor poliuretanice la nivel mondial. Selena Romania si-a inceput activitatea in octombrie 2000, cu activitati de distributie, fiind prima reprezentanta a grupului Selena infiintata in afara Poloniei. Printre principalii competitori ai Selena sunt companiile Henkel (Germania), Den Braven (Olanda) si Sudal (Belgia). Despre autor:
Din pozitiile exprimate de catre Den Braven Romania, Temad SRL si Vanolux sustin, in comun, ca Selena a lansat la Construct Expo Ambient 2007 o spuma poliuretanica, Tytan O2, a carei utilizare nu determina emisia de vapori MDI si astfel, potrivit producatorului, ar asigura "o mai buna protectie a sanatatii montatorilor" decat celelalte produse similare.
Potrivit celor trei, aceasta reclama este falsa deoarece insasi "eticheta produsului Tytan O2 contrazice beneficiul declarat de Selena (...), prezentand in caseta de siguranta aceleasi fraze de risc ca la celelalte produse". Printre efectele nocive ale produsului s-ar numara efectele de iritare a ochilor, aparatului respirator si a pielii. Totodata, produsul poate produce sensibilitate la inhalare si la contactul cu pielea, prezentand si un risc de afectare grava a ochilor. In schimb, sustin cei trei concurenti Selena, toate produsele lor din aceeasi gama sunt ecologice si nu prezinta niciun risc in utilizare, daca se respecta indicatiile tehnice. "Cele de mai sus reconfirma practicile de publicitate inselatoare cu care ne-a obisnuit Selena Romania, inca din anul 2001, odata cu lansarea primei <
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro