Oficiul pentru Protectia Consumatorului (caci despre protectia consumatorilor, nu poate fi vorba...) nu mai pridideste cu rezolvarea reclamatiilor de tot felul, venite din partea contribuabililor ce nu au inteles inca in ce consta diferenta dintre eticheta si continut. De cele mai multe ori sintagma a€žafara-i vopsit gardu` / inauntru-i leopardu`", isi gaseste valabilitatea in toate domeniile vietii sociale. Cu precadere in sectoarele comertului cu amanuntul si serviciilor, din pitorescul spatiu carpato-danubiano-pontic.  UN BURLAC GRABIT. Sa nu generalizam. Aveti putintica rabdare. a€žPar egzamplu", un barbat din Targoviste, aflat in cautarea jumatatii frumoase si inteligente, nu a mai avut rabdare si a trimis o reclamatie pe adresa OPC. Motivul: agentia matrimoniala la care apelase in disperare de cauza, nu i-a gasit inca sufletul pereche. Si asta in ciuda faptului ca cel in cauza oferea a€ždragoste sincera in schimbul intretinerii financiare". Superoferta!  a€žInspectorii au investigat cazul, si au constatat ca pur si simplu pretentiile reclamantului nu au putut fi satisfacute atat de repede. Cei de la agentie continua sa ii caute omului perechea. Chiar a fost greu de gasit administratorul societatii, pentru ca era plecat prin tara sa rezolve solicitarile clientilor", a declarat pentru Rompres Elena Folescu, sefa OPC Dambovita. De unde se vede ca oricat de mare ar fi succesul de care se bucura afacerile cu matrimoniale, oferta inca nu se ridica la nivelul cererii. Daca dragoste nu e...