O parte din clien]ii Orange Rom~nia au fost supusi astazi unei tentative de fraud` prin intermediul metodei de a€žphishing". Mai multi utilizatori au primit SMS-uri cu identitate ascuns` prin care erau anun]a]i ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care. Adresa indicat` era una fals`, dar foarte pu]in diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original.

Orange nu solicita niciodat` clientilor s`i prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalit`]i informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de re"ncarcare.

Informatii suplimentare pot fi gasite pe site-ul www.orange.ro, in pagina despre a€žprevenirea tentativelor de frauda" (http://www.orange.ro/about/fraud-ro.html).
Prin Orange Web Care, abona]ii au posibilitatea s`-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.