Reducerile de pret la mezeluri, promovate simbata cu ocazia referendumului, au adus o crestere a vinzarilor in magazinele Angst de 40% fata de o zi normala. „Dintre toti cumparatorii veniti simbata sa achizitioneze produse de la noi, in jur de 70% aveau stampila de vot pe buletin", a spus Sorin Minea, patronul Angst, care nu a putut oferi o cifra exacta a vinzarilor din ziua de simbata. Amintim ca firma a demarat, inaintea referendumului, o campanie promotionala prin care a anuntat ca ofera tuturor cetatenilor care dovedesc ca au votat o reducere de 5% din pretul produselor cumparate in magazinele Angst, in ziua referendumului.

Sorin Minea spune ca majoritatea persoanelor au preferat sa cumpere produse de buna calitate, deci mai scumpe. „Au fost si multi batrini, care, avind un discount de 5% din pret, au optat pentru carne sau mezeluri de o calitate superioara. Oamenii nu au cumparat in cantitati mari, multi cred ca au vrut mai ales sa verifice daca ne tinem de cuvint. Campania a fost un real succes", a spus Minea. Potrivit unui sondaj facut de agentia de presa NewsIn intr-un magazin Angst din centrul Bucurestiului simbata la prinz, reducerile acordate fiecarui client in parte au fost cuprinse intre 2 si 7 lei.

Patronul Angst ne-a mai declarat ca decizia promotiei a fost luata, la nivelul conducerii firmei, la doua zile dupa anuntarea suspendarii presedintelui, dar, din motive de marketing, campania a fost anuntata doar cu o saptamina inainte de referendum. Campania nu a vizat doar reduceri pentru clienti, ci si pentru angajati: potrivit lui Minea, Angst a oferit un bon valoric de 20 de lei tuturor salariatilor care au votat la referendum.

Angst este unul dintre primii cinci producatori de mezeluri din Romania, alaturi de Caroli, CrisTim, Aldis si Campofrio. Firma estimeaza, pentru acest an, o cifra de afaceri de 65-70 de milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2006. Angst opereaza 23 de magazine proprii, dintre care 18 in Bucuresti.