Cel mai mare grup de presa de afaceri din Germania se asociaza cu noul cotidian „Business Standard".

Colaborarea dintre noua publicatie „Business Standard" si cotidianul „Handelsblatt", cel mai important titlu economic si financiar din Germania, este primul pas al parteneriatului strategic dintre Grupul Realitatea-Catavencu si Verlagsgruppe Handelsblatt. Compania germana face parte din conglomeratul Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck, a carui cifra de afaceri este de peste doua miliarde de euro.

Asocierea nu va presupune doar schimb editorial, asigura Andreea Rosca, directorul publicatiilor de business editate de Realitatea-Catavencu, „ci si traininguri pentru jurnalistii «Business Standard», control al calitatii materialelor jurnalistice, studierea unor modele de marketing si distributie specifice presei de afaceri". „Oamenii romani de business lupta in competitia europeana si de aceea produsele editate de Realitatea-Catavencu trebuie sa fie la nivelul oricarei publicatii europene similare. Experienta de peste 60 de ani in presa de afaceri a partenerilor de la «Han-delsblatt» este un avantaj important, atit pentru cititori, cit si pentru clientii nostri", a punctat si Dragos Stanca, directorul publicatiilor Grupului Realitatea-Catavencu.

Dupa investitiile similare facute in tari din regiune, precum Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Bulgaria sau Rusia, orientarea inspre spatiul romanesc i se pare naturala lui Michael Stollarz, Group Head of Investment Mana gement la Verlagsgruppe Handelsblatt: „Am ales parteneriatul cu Realitatea-Catavencu, unde am gasit buni profesionisti, care au lansat deja produse extrem de interesante". Grupul de publishing Georg von Holtzbrinck GmbH este o afacere familiala, cu sediul in Germania, care desfasoara insa activitati in mai mult de 80 de tari. Din portofoliul companiei fac parte branduri celebre precum „Die Zeit", MacMillan/Nature sau „Scientific American".

Sapte titluri pentru bani Primul numar al cotidianului „Business Standard" va fi prezentat joi, 17 mai, in cadrul MoneyFest 2007, eveniment organizat de Grupul Realitatea-Catavencu. Publicatia face parte dintr-un concept mediatic destinat informatiei economice si de afaceri, care reuneste televiziunea The Money Channel, portalul MoneyLine, site-ul standard.ro, saptaminalul „MONEY EXPRESS", precum si revistele „Bilant" si "Investitii si Profit". Mai multe despre Handelsblatt puteti afla la www.cotidianul.ro/select