Cele doua grupuri media au anuntat ca vor mai distribui programe TV si filme prin portalurile AOL, MSN, Yahoo si prin reteaua sociala MySpace. Astfel, in afara de YouTube, dupa lansarea platformei vor avea de suferit si companiile care planuiau sa la
Cele doua grupuri media au anuntat ca vor mai distribui programe TV si filme prin portalurile AOL, MSN, Yahoo si prin reteaua sociala MySpace. Astfel, in afara de YouTube, dupa lansarea platformei vor avea de suferit si companiile care planuiau sa lanseze televiziuni prin internet.
Alianta media dintre NBC si News Corporation consta in punerea la dispozitia site-urilor mii de ore de programe TV, precum "Heroes", "24", "House", "Saturday Night Live" si "The Simpsons", dar si a unor filme celebre, precum "Borat", "Little Miss Sunshine" si "The Devil Wears Prada".
In ultimele luni, marile companii media Viacom, News Corporation si NBC Universal au discutat lansarea unui competitor pentru YouTube, dar pana acum planurile lor comune au ajuns in impas. Gigantul media Viacom a anuntat in februarie ca isi va oferi produsele, inclusiv programe MTV si filme Paramount, serviciului video pe internet Joost, care rivalizeaza cu platforma video online YouTube.
NBC Universal este una dintre cele mai importante companii americane de media si divertisment. NBC Universal este detinuta de conglomeratul de servicii General Electric (80%) si de grupul francez media Vivendi SA (20%). NBC Universal detine, printre altele, reteaua de televiziune NBC si casa de productie Universal Studios.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.