Targ de Turism
Peste 200 de firme din 20 de tari vor fi prezente la editia a XVII-a a Targului de Turism al Romaniei (TTR) ce se va desfasura la Romexpo, in perioada 29 martie - 01 aprilie. TTR va fi structurat pe trei sectiuni: sectiunea comerciala (trei pavilioane pentru agentii de turism si turoperatori), sectiunea internationala (un pavilion pentru companiile straine) si sectiunea de turism intern ce va cuprinde hoteluri, pensiuni, si reprezentanti ai turismului balnear si rural, dar si institutii de turism din Romania. Organizatorii au stabilit impreuna cu asociatiile partenere ca prima zi a Targului sa fie dedicata specialistilor. Pe parcursul Targului se vor desfasura conferinte, seminarii, pe teme de actualitate, iar pe site-ul www.tntexpo.ro poate fi consultat programul complet al evenimentelor. De asemenea, targul va gazdui si Salonul National de Fotografie Turistica. In premiera, TTR se va desfasura in paralel cu Targul International de Bunuri de Larg Consum - TIBCO si cu Salonul de Sport si Agrement. Targul de Turism poate fi vizitat zilnic, dupa cum urmeaza: in 29 martie, intre orele 10-18, in 30 si 31 martie, intre orele 10-20, iar in ultima zi, intre orele 10-16. (C. SCARLAT)
Achizitie Siemens in Romania
Siemens Romania a finalizat procesul de achizitie a companiei de echipamente electrice si automatizari Frosys Cluj-Napoca, dupa ce a primit acordul Consiliului Concurentei, urmand sa integreze firma in cadrul diviziei Solutii si Servicii Industriale. "Achizitia firmei Frosys reprezinta un pas important pe care Siemens Romania il face pentru a inregistra o crestere rapida si profitabila", se arata intr-un comunicat al Siemens. Operatiunea face parte din strategia Siemens de regionalizare. Grupul german Siemens este prezent in Romania din anul 1905 si are peste 3000 de angajati, cu activitati in domenii precum transporturi, energie, automatizari, actionari, tehnica medicala si comunicatii. Directorul general al Siemens SRL, Adrian Baicusi, ne-a declarat ca profitul companiei a fost anul trecut de circa 3,5 milioane de euro, de aproximativ 2,5 ori mai mare decat in 2005. "Siemens SRL a virat catre bugetele statului, din taxele de asigurari si protectie sociala, circa 1,4 milioane de euro", a mai spus Baicus. De remarcat, aceasta cifra reprezinta aproximativ 40% din profitul companiei. (G.M.)
IKEA pregateste deschiderea
Din 21 martie, ziua deschiderii oficiale a primului magazin IKEA din tara, 80 dintre cele 7000 de produse care vor putea fi gasite in magazin vor avea preturi mai mici decat cele prezentate in catalog. "In cadrul magazinelor IKEA, efortul de a reduce costurile este unul constant, optimizandu-se atat procesul de productie, cat si cel de transport. Acelasi lucru l-am facut si pentru magazinul din Bucuresti, reducand la minim costurile logistice", arata Cornel Oprisan, Retail Manager. IKEA aduce in Romania un nou mod de a face cumparaturi. Condusi de traseul indicat cu sageti toti cumparatorii, inclusiv copiii, pot testa liber toate produsele expuse in showroom-urile de la etaj (bucatarii, dormitoare, sufragerii, camere pentru copii, camere de baie si mobilier de birou, accesorii si decoratiuni). Pe traseu, oricine poate face o pauza oprindu-se la restaurantul IKEA pentru un meniu specific suedez. (B.M.)
Campanie Kandia
Noua reteta Kandia, lansata anul trecut, va fi promovata si in 2007 printr-o campanie dezvoltata de McCann Erickson impreuna cu echipa Kandia. Campania, lansata sub conceptul "simti cum toata lumea se topeste precum noua ciocolata Kandia" se adreseaza femeii moderne si active, se arata intr-un comunicat al companiei. "Ca brand, Kandia conduce in consum pe segmentul de ciocolata alba si amaruie. Prin campania din acest an intentionam sa crestem performantele Kandia si pe segmentul ciocolata cu lapte", a declarat Alexandra Chirica, director de marketing, in comunicat. Noua reteta cuprinde trei sortimente de ciocolata cu lapte: Kandia cu lapte, cu lapte si alune caramelizate, respectiv cu lapte, alune caramelizate si stafide. (G.R.P.)