In ultimul trimestru al anului trecut publicitatea online s-a situat la nivelul de 4,8 miliarde de dolari ceea ce reprezinta cel mai profitabil trimestru pentru publicitatea online din toate timpurile. Aceasta suma reprezinta o crestere cu 32% fata d
In ultimul trimestru al anului trecut publicitatea online s-a situat la nivelul de 4,8 miliarde de dolari ceea ce reprezinta cel mai profitabil trimestru pentru publicitatea online din toate timpurile. Aceasta suma reprezinta o crestere cu 32% fata de aceeasi perioada din 2005 si cu 15% fata de al treilea trimestru din 2006.
"Cresterea din acest semestru arata ca marile companii inteleg importanta publicitatii interactive care apropie clientii, construieste marci si vinde produse si servicii", a declarat presedintele Interactive Advertising Bureau (IAB), Randall Rothenberg.
Firma de cercetare eMarketer estimeaza ca anul acesta publicitatea online va creste cu doar 19%, dupa trei ani consecutivi in care a crescut cu peste 30% anual.
Microsoft a anuntat la inceputul acestei luni, in cadrul unei conferinte, ca in urmatorii trei ani va muta in mediul digital cea mai mare parte a fondurilor de 1 miliard de dolari pe care ii cheltuieste pe publicitate in Statele Unite.
Interactive Advertising Bureau (IAB) este singura asociatie din lume ce are ca scop cresterea veniturilor in mediul online. Printre membrii asociatiei se numara Fox Interactive Media, Google Inc., Reuters, NBC Universal Digital Media, CBS Digital Media, AOL, Cartoon Network, CNN.com, Discovery Communications, Walt Disney Internet Group, Warner Bros. Entertainment si YouTube.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.