"Cresterea din acest semestru arata ca marile companii inteleg importanta publicitatii interactive care apropie clientii, construieste marci si vinde produse si servicii", a declarat presedintele Interactive Advertising Bureau (IAB), Randall Rothenberg.
Firma de cercetare eMarketer estimeaza ca anul acesta publicitatea online va creste cu doar 19%, dupa trei ani consecutivi in care a crescut cu peste 30% anual.
Microsoft a anuntat la inceputul acestei luni, in cadrul unei conferinte, ca in urmatorii trei ani va muta in mediul digital cea mai mare parte a fondurilor de 1 miliard de dolari pe care ii cheltuieste pe publicitate in Statele Unite.
Interactive Advertising Bureau (IAB) este singura asociatie din lume ce are ca scop cresterea veniturilor in mediul online. Printre membrii asociatiei se numara Fox Interactive Media, Google Inc., Reuters, NBC Universal Digital Media, CBS Digital Media, AOL, Cartoon Network, CNN.com, Discovery Communications, Walt Disney Internet Group, Warner Bros. Entertainment si YouTube.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Marin, gânduri emoționante despre mama sa, în ziua în care ar fi...
Sursa: kudika.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Studiu de siguranță rutieră Dacia: Doar 1 din 10 pietoni se simt în...
Sursa: wall-street.ro