Spoturile publicitare dedicate Festivalului International ,,George Enescu’’, care au fost trimise spre difuzare la CNN, s-au pierdut. ARTEXIM, firma Ministerului Culturii care a realizat spoturile, a apelat la serviciul de curierat rapid al Postei Romane EMS (Express Mail Services). Coletul destinat CNN International, pus la posta pe 26 februarie si care ar fi trebuit sa ajunga la destinatie in 48 de ore, nu a ajuns nici macar dupa zece zile de la expedierea lui.

Mihai Constantinescu, directorul ARTEXIM, ne-a declarat ca, la sesizarile sale, Posta i-a raspuns: „Vom afla unde se afla coletul in termen de 15 zile". Promovarea Festivalului ,,George Enescu’’ pe CNN ar fi trebuit sa inceapa astazi.

Posta Romana afirma ca spoturile au parasit tara cu un avion Air France, firma transportatoare a coletelor. Angajatii Postei au notificat zilnic atit Air France, cit si posta din Marea Britanie in legatura cu intirzierea coletului, insa nu au primit inca nici un raspuns. (G.L.)