O surubelnita, o mufa tv, un fluier si un ciocan sint citeva dintre obiectele care fac casa buna cu cosmeticele din geanta unei romance. Poseta reprezinta pentru posesoare atit un depozit mobil, cit si un kit de supravietuire, reiese din studiul InsideOut, comandat de Leo Burnett Romania. Pentru ca publicitarii interactioneaza prea putin cu consumatorul, compania de profil Leo Burnett Romania a decis sa imbunatateasca tehnicile de cercetare si sa stimuleze creativitatea angajatilor sai, demarind programul LeoShe, care vizeaza o mai buna intelegere a femeilor, ca public-tinta. Gentile a 20 de doamne din mediul urban, cu virste cuprinse intre 25 si 35 de ani si venituri medii, au fost rasturnate si verificate, iar purtatoarele lor au explicat ce rol si semnificatie au acestea in vietile lor. Printre cele 14-38 de obiecte dintr-o geanta, cele mai multe sint cosmetice, produse de igiena si sanatate, dar si gadget-uri, lucruri de papetarie, iconite, totemuri, mincare si ambalaje de aruncat. In urma inspectiei, poseta a primit mai multe etichete: depozit, kit de supravietuire si simbol al statutului social.