Publicatia ĄThe Economist" si-a asumat greseala publicarii unui grafic eronat intr-un articol publicitar despre Romania, conform careia deficitul bugetar al Romaniei este de trei ori mai mare decit cel acceptat de UE. ĄPrecizez ca este o greseala care imi apartine in intregime si ca toti participantii la campanie au furnizat informatii corecte", a declarat pentru Newsin Emil Nuta, reprezentantul ĄThe Economist" in Romania. Publicatia va republica pagina cu graficul corect in editia din 9 martie, ceea ce va duce la cresterea impactului pozitiv al campaniei, a adaugat Nuta. Ministrul Integrarii, Anca Boagiu, a subliniat ieri initiativa republicarii intregului articol, in conditiile in care doar informatiile din grafic erau incorecte. Articolul face parte dintr-o campanie initiata de Ministerul Integrarii si finantat de firmele Coca-Cola si Unilever. (R.C.)