* Atentiune, atentiune, draga management al postului N24, aveti un sabotor sau chiar mai multi in departamentul care se ocupa de promo-uri. Altfel nu pot sa-mi explic de ce emisiunii „Mondobazar", care se difuzeaza, din cite am inteles, duminica, pe acest post de stiri, i se facea reclama cu niste cuvinte care nu numai ca ne doare, dar ne si trimit, in mod obligatoriu, pe noi, telespectatorii, cu gindul la alt post de stiri: „Incarca-te cu realitate, duminica la «Mondobazar»!". Poate n-ar fi rau, draga management al lui N24, sa executi un control in departamentul cu pricina, in scopul de a-l identifica pe cel care are poza pe birou cu Melania Medeleanu sau telefon care suna cu vocea lui Tatulici.

* Tot la unul dintre posturile trustului care produce Frutti Fresh, mai exact la National TV, am vazut o secventa din programul Teleshopping, care promova nu stiu ce gel pe baza de extract de melci. Ce m-a impresionat a fost ca flaconul de crema era, in mai toate imaginile, insotit de un buchetel consistent de melci vii si plini de entuziasm. Cred ca asta e si marea smecherie cu extractul de melci: crema e una obisnuita, iar extractul de melci rezulta in urma preumblarii lor line pe flacon, sub forma de bale.

* Nu mai stiu pe ce post am vazut, la stiri, niste imagini din tribunele unui meci de la Timisoara. Niste imagini cu bataie intre suporteri, fireste. Nu s-a precizat de la ce se luasera baietii, dar sint convinsa ca a fost vorba de niste divergente pe marginea ultimei carti a lui Patapievici.