"Suntem destul de increzători că pană in 2010, majoritatea bugetului media se va orienta către digital", a declarat vicepresedintele grupului de marketing de la Microsoft, Mich Mathews.
Microsoft a cheltuit in 2005, numai in Statele Unite, aproximativ 945 de milioane de dolari, potrivit revistei de analiză Advertising Age.
Chiar dacă a declarat că va muta cea mai mare parte din bugetul de publicitate in Statele Unite, in mediul digital, Mathews a mai spus că televiziunea si printul vor juca un rol important in continuare.
in vederea posibilei repozitionări a bugetului de publicitate, Microsoft a alocat 3% din bugetul actual de publicitate pentru un experiment care va testa mai multe piete emergente, a mai declarat vicepresedintele grupului de marketing. Telefonia mobilă si IPTV (televiziunea prin internet) sunt evaluate in Europa, publicitatea interactivă si stradală in Asia si radioul prin satelit si RSS feeds (Real Simple Syndication - un sistem de distribuire a informatiei pe web folosit de multe site-uri) in Statele Unite.
Microsoft este lider mondial in domeniul software. in anul fiscal incheiat in iulie 2006, compania a avut un venit de 44,28 de miliarde de dolari ceea ce reprezintă mai mult de o treime din produsul intern brut al Romaniei din 2006.